«Цінності – це те, чого не можна навчити, їх треба пережити»,
- пише психотерапевт Віктор Франкл у відомій книзі «Людина в пошуках сенсу».?Як розділити відповідальність за
цінності дитини між сім₺єю та школою?
– відповіді саме на
це запитання намагались знайти учителі української мови та літератури ,
зарубіжної літератури та іноземної мови Солонківської ОТГ під час семінару з казкотерапевтом,
експертом КМДШ Оленою Петрушкевич ,який відбувся 31 жовтня в Центрі Шептицького УКУ.
Під час семінару висвітлювались актуальні питання : -Хто і що впливає на формування цінностей дитини?
-Чи може педагог вплинути на цінності учня старших класів?
-Яку систему цінностей обере дитина, якщо вдома та в школі панують різні моральні закони?
-Чи варто планувати роботу з виховання цінностей в школі?
-Хто обирає цінності, які прийняті в школі?
Під час семінару висвітлювались актуальні питання : -Хто і що впливає на формування цінностей дитини?
-Чи може педагог вплинути на цінності учня старших класів?
-Яку систему цінностей обере дитина, якщо вдома та в школі панують різні моральні закони?
-Чи варто планувати роботу з виховання цінностей в школі?
-Хто обирає цінності, які прийняті в школі?
Подискутувавши ,
проаналізувавши цінності на прикладі українських народних казок , дійшли до
висновку,що насправді цю відповідальність розділити неможливо, бо і сім’я,
і школа мають великий вплив. Цінності дитини формуються залежно від оточення, у
якому вона перебуває. Школа та сім’я впливають лише на формування
цінностей, а діти, досягнувши юнацького віку, самі обирають, якою буде їхня
особиста система цінностей.
Немає коментарів:
Дописати коментар