КЗССР "Ліцей імені Героя України Миколи Паньківа "

четвер, 30 квітня 2020 р.


САМОСТІЙНА РОБОТА 
ЗАЙМЕННИК. РОЗРЯДИ ЗАЙМЕННИКІВ ЗА ЗНАЧЕННЯМ. ВІДМІНЮВАННЯ ЗАЙМЕННИКІВ
1. Займенниками є всі слова рядка, ОКРІМ
А  він, себе, мій, твій, сам            Б  ні в чому, скільки-небудь, інший, ти
В  собі, їх, стільки, його               Г  коли-небудь, нічий, жодний, я
2.Усі займенники є особовими
А  він, ваш, його, на ньому          Б  вони, їх, ми, нами
В  їй, їхній, її, вона                        Г  ми, нас, наш, нею
3.Додаванням часток аби-, де-, -сь, будь-, -небудь, казна-, хтозна- до питальних займенників утворюють
            А означені займенники                Б неозначені займенники
            В заперечні займенники              Г вказівні займенники
4. Усі займенники присвійні в рядку
            А ніхто, ніщо, ніякий, нічий                    Б хто, що, чий, котрий
            В мій, твій, свій, ваш, наш                       Г той, цей, такий, сам
5. Стоять у формі орудного відмінка всі займенники рядка
            А нею, ніким, вона, себе                          Б казна-чим, хтозна-яким,мною, нею
            В ніхто, чим, ким, я                                   Г моїм, наш, цей,    дехто
6.Присвійний займенник виділено в рядку
А   показати йому дорогу                        Б   повідомити моїх батьків
В   поділитися з нею таємницею            Г   зробити їм зауваження
7.Присвійний займенник є в кожному рядку, ОКРІМ
А   взяти його зошит                                 Б   схвалити мій проект
В  запросив її в кіно                                  Г   знає своє місце
8. Слово що не є займенником у реченні
А  Я знаю, що тобі подарувати.
Б  Поважаю людей, що мають мрію в житті.
В  Ми переконані, що мир можна зберегти.
Г  Що відбудеться на п’ятому уроці?
9.До одного розряду належать усі займенники в рядку
А   той, цей, такий,стільки                       Б   її, наш, ви, мій, ти
В  хто, ніякий, чий, котрий                      Г  що-небудь, якийсь, жодний, казна-чого
10. Присвійний займенник є в кожному рядку, ОКРІМ
А врахувати  його побажання                Б схвалити мою пропозицію
В запросив на  його   виставу                  Г ніхто  не прийшов 
11. Займенниками є всі слова рядка
А мій, весь, що, тут, жоден                     Б вони, дехто, ніскільки, сам, цей
В учора, той, наші, їх, мій                       Г ніщо, кожний, якось, ти, себе
12. Займенниками є всі слова рядка
А ви, всякий , що, ніяк, жоден                Б вони, мій, скільки, хто, котрий
В деколи, чий, наші, їх                             Г Моя, скільки, абияк, ти




Немає коментарів:

Дописати коментар