КЗССР "Ліцей імені Героя України Миколи Паньківа "

неділя, 16 травня 2021 р.

День сім"ї

 

Сім’я і родина – два слова єдиних
Для будь-кого – радість життя.
Сім’я – це затишок у рідній хатині,
В ній кожний з нас – Боже дитя!
Сім’я – це усмішка малої дитини,
Сім’я – це і щастя, й любов,
Й звичайно ж, підтримка у тяжкі хвилини,
Бо в жилах тече спільна кров.
Сім’я – це обов’язок й праця незмірна,
Сім’я – це багато турбот,
Де варто навчитися бути покірним,
Й радіти від різних пригод.
Сім’ю мати тяжко, одному простіше –
З сім’єю ж бо більше проблем.
Та не забувайте про найважливіше,
Бо те, що ми сієм – пожнем!
Посіємо радість – отримаєм щастя,
Посіємо вірність і зростим любов,
Моліться, щоб вас не торкнулись нещастя
Й Господь вас візьме під покров.
Людина одна хати не побудує,
Лише може звести стіну
(між світом й собою), таку, що руйнує
Повагу й любов як одну.
Не гоже людині самій в світі жити,
Їй варто навчитись терпіть,
Забути про себе і хліб розділити…
Горніться в сім’ю і любіть!
Бажаю, щоб з вас, друзі, всі приклад брали
І щастя сімейне завжди цінували!
Володимир Матяк



Немає коментарів:

Дописати коментар