КЗССР "Ліцей імені Героя України Миколи Паньківа "

неділя, 23 січня 2022 р.

 НЕЗАЛЕЖНА, ВІЛЬНА , СОБОРНА!

💙💙💙💙💙💛💛💛💛💛
ЦЕ МОЯ УКРАЇНА. . .
Це Моя Україна, де світанки у росах,
Де колосятся в полі жита.
Де червона калина в гуцулки у косах,
А пшениця така золота.
Це Моя Україна у вінку волошковім.
А намисто червоне мов жар.
Жовті соняхи в полі, де з пелюсток медових
Бджоли пють цілющий нектар.
Це Моя Україна, в голубій вишиванці,
Де джерела карпатські дзвінкі.
Чорно - білий лелека по стерні ходить вранці,
Пахнуть трави медово - пянкі.
Це Моя Україна, де вітер співає
про славетні козацькі мечі.
Де зелена верба ставок обіймає,
Де шепочуться зорі вночі.
Це Моя Україна де цвітуть чорнобривці,
Випікають смачний коровай.
Парубки в вишиванках виграють на сопілці,
У піснях прославляють свій край.
Це Моя Україна, мова рідна, співуча.
Молодята ідуть під вінець.
А хлібина із печі духмяна, пахуча -
доброта українських сердець.
Це моя Україна, Незалежна і Вільна,
Вишивана Велика Родина.
Ми візьмемось за руки, Ми Єдина і Сильна...
Це Моя! Це МОЯ УКРАЇНА !💙💛
автор Лариса Мандзюк.

Немає коментарів:

Дописати коментар