КЗССР "Ліцей імені Героя України Миколи Паньківа "

вівторок, 27 вересня 2022 р.

 

Я іду по житах,

Де туманами стелиться доля -

Тут я вільний, мов птах,

Тут моя невпокорена воля.

Я іду до вершин,

Де трембіти з потоками грають -

Там я в себе один,

Там смерічки так вірно чекають.

Я іду по землі,

Де батьківські втомилися ноги -

Тут ми були малі,

Тут діди споряджались в дороги.

Я іду до людей,

Хоча часом й не прагну розмови -

Рветься серце з грудей,

Як ,,мисливці виходять на лови"...

Я іду до Краси,

До Природи, що прагне любові -

Тут я душу зросив,

Тут скупався у рідному Слові.

Рідна земле моя,

Я цілую тебе, наче вітер !

Де ж стовпи ті стоять,

Що підтримують небо у світі ?...

Я шукатиму їх

Тільки тут, в українськім роздоллі -

Тут Майдан переміг

І вказав нам дорогу до Волі !

Тут святині сторіч,

Тут трипільські і скіфські кургани...

Тут єдналася Січ,

Й загубився тут слід Роксолани...

Хай комусь у світах

Гріють душу козацькі клейноди...

А я тут ! По житах

Несу хрест України і Роду!

Михайло Федак

Немає коментарів:

Дописати коментар