КЗССР "Ліцей імені Героя України Миколи Паньківа "

вівторок, 25 жовтня 2022 р.

 

Прийшла до Бога ,

Стала на коліна. 

- І що - все марно,

Я ж немов руїна?

За люд свій дуже

потерпаю....

Щодня синів своїх ,

Втрачаю....

Ракети розривають небо,

Стогін чується далеко.

Я вся обшарпана,

І кровоточать рани.

Вогнем обпалена, 

Що, як мене не стане?

- Що ти, навіть і не смій!

Біля ікони у кутку постій. 

Помолимось,

адже тривога.

До мене ти прийшла,

до Бога !

Розрадив її, допоміг, 

Молитву взяв,

Підняв з-під ніг...

- Моя ж ти леле босонога, 

Вкраїно рідна, калинова!

Народ твій волі захотів!

Разом здолаєм ворогів!

Пішла,окрилена, від Бога,

Вказав він вірну їй дорогу!

Зібрала дочок і синів,

Відкинула від них катів!

- З руїн, розбита, я постану, 

І всі загоять свої рани,

І відбудуюся на славу!

Бо ж УКРАЇНСЬКА я держава! (Оля Більчук)

Немає коментарів:

Дописати коментар