КЗССР "Ліцей імені Героя України Миколи Паньківа "

четвер, 24 листопада 2022 р.

 

Я хочу миру... Просто хочу миру!

Такого теплого, як влітку молоко,

Такого як усмішка у дитини,

І щоб війни ніколи не було.


Я хочу тиші, щоб ракет не чути,

Щоб мати в чорній хустці не була.

Щоб не ряснів гостренний смак отрути

Від болю втрат старечого чола.


Я хочу мрії щоб дитячі жили,

В яких немає місця для війни!

І чую, як гарцює кров по жилах,

І сльози душать... Господи, прости!


Я ж хочу мало! Зовсім-зовсім мало:

Без тих сирен стрічати день новий,

Щоб болю незникаючі кинджали

Якось спинили свій незримий бій!


І щоб снігами білими урочисто

Моя земля вкривалась, мов у сни,

А там, де сходить сонце променисто,

Ще кілька йот лишалось до весни...


Я хочу миру! Просто хочу миру!

Такого чистого, як в горах джерело,

І перемогу хочу! Щиро-щиро...

І щоб війни у світі не було!


Я хочу миру... Просто хочу миру!


© Оксана Граб'юк " Хочу миру!"

Немає коментарів:

Дописати коментар