КЗССР "Ліцей імені Героя України Миколи Паньківа "

понеділок, 28 листопада 2022 р.

Горять свічки...

 Горять свічки не поминальні.

Не жалобливий їх фітіль.
Горять свічки в опочивальні
І димом тягне звідусіль.
І гіркотою парафіну,
І прілим листям незими.
Накину теплу я кофтину
Й обійме ніч мене крильми.
Дивитимусь, як свічка тане.
Як котиться її сльоза.
ВІкно то чорне, то лиш тьмяне.
Із рук реальність вислиза -
Така холодна і бездушна,
Така трагічна, ледь жива.
Така вразлива й непорушна,
Як в квітні молода трава.
І біля мене сухо, сіро.
Ще чай гарячий, ще вода...
По образах стікає миро
І в Сави мокра борода.
І у Варвари мокрі щоки.
Чому заплакана, чому.
Вже полягали спать й сороки,
Вже й ніч занурилась в пітьму.
А я дивлюсь на свічку й плачу,
Бо там під Бахмутом лиш твань.
Там танки, гради на додачу.
Там хлище смерть із калабань.
І що мої ось ці проблеми -
Ну свічка, ну зв"язку нема.
А там згорілі хризантеми
І холод до кісток пройма.
Г.Потопляк.



Немає коментарів:

Дописати коментар