КЗССР "Ліцей імені Героя України Миколи Паньківа "

субота, 31 грудня 2022 р.

 

ПЕРЕДЧУТТЯ


Війна скінчиться… Пекло це скінчиться.

Блакитне небо сонцем зацвіте.

Дозріє в полі золота пшениця,

Нове майбутнє роду проросте. 


І за столом збереться вся родина,

Згадає всіх полеглих на війні. 

І буде мир! І буде Україна!

Лунатимуть віки її пісні. 


Моя земля - прекрасна, дужа, сильна!

Чужинцям не топтатися по ній.

Бо нездоланна нація, стосильна,

Коли, як стрій, згуртована в борні. 


І я щаслива серцем проростати

В сади розкішні, ниви і гаї. 

Я - українка, жінка роду, Мати.

І сокровенні почуття мої. 


Бо я люблю правдиво й незрадливо

Мою Вкраїну, зранену вогнем. 

Вона - прекрасна. Сяє, наче диво,

І сили набуває день за днем. 


Ми вистоїмо. Буде перемога.

Засяє сонце миру з висоти. 

З молитвою звертаюся до Бога:

Мій Боже, Україну захисти…


Вкрий омофором наші рубежі.

Мій Боже, Україну збережи!


МАРІЯ МОРОЗЕНКО

Немає коментарів:

Дописати коментар