КЗССР "Ліцей імені Героя України Миколи Паньківа "

субота, 18 лютого 2023 р.

 

СТОЯЛА В ПОЛІ ГОРДА УКРАЇНА


Вона ішла, - тендітна і прекрасна, 

Назустріч здичавілим ворогам. 

В її косі виднілась стрічка красна, 

В думках одне застигло -" Не віддам! "


Вона стояла посеред розрухи -

Довкола вороги і .... ні душі. 

Подати всі їй обіцяли руку, 

Та зникли десь, мов сонце уночі. 


Вона, ще зовсім юна, промовляла -

" Знай, вороже, - ти далі не пройдеш!

Твоя держава доста вже накрала!

Нічого в мене більш не відбереш!"


А ворог лютував, жбурляв, що має, 

Та був безсилим, бо, на жаль, не знав, 

Що правда зло завжди перемагає, 

Ворог не вірив, що уже програв. 


Вона стояла, - горда і незламна, 

В своїх полях, де соняхи цвіли. 

Тут все побитим було донедавна, 

Колонами ворожі танки йшли. 


"Цьому не бути більше! Горя досить! 

Вертайтеся до себе, в болота! 

А ні, - то смерть усіх вас перекосить! 

А я посію тут свої жита! 


Я вам не інші! Я - це Україна! 

Мої сини - славетні козаки! 

Я зроду не стояла на колінах! 

Не подавала сатані руки! 


Не присягала ні царю, ні вірі, 

Яка мені нерідною була! 

Ви не сусіди, не брати - ви звірі! 

І вже ваша доба давно пройшла! "


Вона стояла й мовчки споглядала,

Як кораблі зникали у землі. 

Вона нікому злого не бажала, 

Біду самі накоїли собі... 


Автор : © Nezlamna Vi

Немає коментарів:

Дописати коментар