КЗССР "Ліцей імені Героя України Миколи Паньківа "

середа, 28 червня 2023 р.

 Зайди до мене, доленько, на чай,

Я обіцяю, заварю смачненький.

Як щось не так, тоді ти вибачай,

На стіл застелю скатерку біленьку.

Ми сядемо з тобою в самоті,

Далеко від усіх, у літнім саду. 

Нехай пробачать нам усі святі,

Ні в кого не проситимем поради.

Мене ти запитаєш: "Що і як?

Чи всім я задоволена, що було?

Чи гаснув, чи світив життя маяк,

Коли я виринала й знов тонула?"

Я не скажу, лиш тихо посміхнусь,

Не буду тобі, доле, я жалітись.

Тихенько смачним тістом пригощу

Й погляну на прекрасні літні квіти.

А подумки згадаю геть усе,

Махну рукою, значить було треба.

Життя, повір, так, часом,  понесе,

Що я немовби між землею й небом.

Та, щоб там не було - все ж не здаюсь.

Щоб не чекало далі - не зламаюсь.

Крізь сльози тобі, доле, посміхнусь,

І знов доллю тобі смачного чаю.

   Марина Лавришин

   27.06.2023

Немає коментарів:

Дописати коментар