КЗССР "Ліцей імені Героя України Миколи Паньківа "

четвер, 13 липня 2023 р.

 

КВІТИ - ПРОТИВАГА ЦІЙ СТРАШНІЙ ВІЙНІ

Посадила квіти власними руками ,

Тішусь як дитина, коли бачу їх ,

Це квіткове щастя нині поруч з нами ,

Це краса , це радість , це наш оберіг .

Росами вмиваюсь , квітами милуюсь  

І прошу у Бога миру на землі , 

В чарівній природі від проблем ховаюсь , 

Квіти -  противага цій страшній війні .

І душа , і серце спокій відчувають , 

Як в полон казковий попадаю я ,

Хоч на мить коротку тут я забуваю ,

Що таке тривога , що таке війна .

... Засіваймо квіти , звеселім країну ,

Прикрашаймо землю що сумує так ,

Вірмо в Збройні сили , в міцність України , 

А сади квітучі - переможний знак .

І ніякий ворог знищити не зможе

Нашу волю й силу , працю і красу , 

Якщо Бог побачить впевненість і віру , 

Відведе з країни горе і біду .

Сіймо , люди , квіти навіть на руїнах , 

При дорогах, в полі , в місті , у селі ,

Буде жити славна наша Україна , 

А незламність духу житиме в красі .

...  Посадила квіти , а у час тривожний 

затишок  і спокій я шукаю в них , 

Кращої розради нині не знаходжу , 

Квіти , мої квіти  - це мій рятівник.

Тамара Франчук-Шандрук

Немає коментарів:

Дописати коментар