КЗССР "Ліцей імені Героя України Миколи Паньківа "

вівторок, 18 липня 2023 р.

 

Я сію словами землю,

Лікую замерзлі душі,

Отавою тепло стелю,

Я рани гоїти мушу..

Я чай наливаю з м"яти,

І слухаю так до ранку..

Я мушу ..якось писати.

І дути на свіжі ранки.

Хтось любить краї далекі,

Заморські розкішні пляжі,

А в мене в дворі лелека,

І серце..у камуфляжі.

У мене барвінок в"ється,

Та мальви торкають неба,

А серце з солдатом б"ється.

Бо ж рани гоїти,треба..

Я знаю,що це так мало,

Та бачу .що людям треба!

В окопі мене читали.

Аж чули святі у небі!

Якщо моє слово-лікар!

Якщо воскресає душі,

Не лишу перо до віку!

В біді помагати мушу!

Не треба кудись тікати,

Шукати чужого хліба,

А треба,своє тримати,

Насіяно горя ,дрібно..

А я засіваю словом!

І мусить воно вродити!

Зберемо ,рідненькі,знову!

І будемо в мирі жити!

Світлана Дубницька

Немає коментарів:

Дописати коментар