КЗССР "Ліцей імені Героя України Миколи Паньківа "

понеділок, 20 листопада 2023 р.

 

Соловейку ,брате милий
Заспівай на дубі..
Розірви мені ти серце..
На високім зрубі..
Я далеко від домівки..
Хоч й тут Україна...
Заспівай же,соловейку.
Брате мій єдиний..
Хай понесе вітер пісню..
У гори до мами...
Відчиняйте йому вікна..
І двері,і брами..
І заплаче сива мати..
А батька немає..
І за буйним вітром східним
Синочка згадає..
Так заспівай соловейку..
Щоб у небі чули...
Щоби Господь нас побачив
Щоби не заснули...
Щоби Бог нас не залИшив,
На чужому полі..
Щоби всі ми дочекали,
Україні волі.
Не вий собі тут гніздечка,
Щоби не розбили..
Ти лети до мого дому,
Як ще маєш сили...
І співай,мій соловейку,
Так ріж по-живому!
Дай нам, Боже ,брати й сестри
Вернутись додому..
Світлана Дубницька.

Немає коментарів:

Дописати коментар