КЗССР "Ліцей імені Героя України Миколи Паньківа "

пʼятниця, 27 серпня 2021 р.

ПОБАЧЕННЯ

... А у мене було із дитинством побачення.

Я просила у нього, малого, пробачення

За розтрачене сонечко, зламану гілочку,

Недослухану казку і злякану білочку,

За матусині зморщечки, дощик непроханий,

За промінчик обірваний, ранок сполоханий,

За усе, що згадала і все, що забулося...

Я до нього іздалеку знов повернулася.


Я надіялась: встигнеться. Я не знала, що втратила.

Причаївся бузок за старенькою хатою.

Між зеленого листя - із сонця мережечка.

До землі притулилась загублена стежечка.

Вже не хлипає серце - збентежено стишилось:

Тут, у цьому садку, найдорожче залишилось.


... А у мене було із дитинством побачення.

Я просила у нього, малого, пробачення

А із яблунь прив'ялі пелюсточки капали.

Ми стояли з дитинством, обнявшись, і плакали...


(Світлана Луцкова)

Немає коментарів:

Дописати коментар