КЗССР "Ліцей імені Героя України Миколи Паньківа "

субота, 28 серпня 2021 р.

 Серпневий солодкий ранок

І перший опалий листок...

"Не треба... Ще зовсім рано..."

В глибинах своїх думок

В надії п'янкій шепочу...

"Спинися, солодка мить...

Не хочу, ще так не хочу

У серце своє впустить

Осінню холодну пору...

Уже не мале дитя...

Давно закінчила школа

Та серця п'янке биття

Життєво бажає літа!

Точніше-  його тепла...

Проміння, яке зцілити

Спроможне ті два крила,

Що часто безсило тануть,

Спадають зірками з плеч...

Я знаю- усе  за планом!

Письменник життя- Творець!

Ним створено все навколо,

З майстерністю до деталь...

Продумані всі ці пори...

То звідки така печаль?

Напевно, бо всі ми люди...

Це слабкість на всіх одна...

Причини для смутку всюди

Знайдемо...Коли сповна

Ми маємо диво- жити!

Радіти з простих чудес:

Як перший осінній вітер

Цілує вуста небес...

Ми можем вбачать прекрасне

У краплях, які на склі

Малють картини власні,

У затишку і теплі

Горнятка з гарячим чаєм

Під гарний легкий роман...

Та часто ту мить втрачаєм...

Свідомо будуємо план

Для себе...Живемо в мріях...

У завтра...На "кращий час"

Лишаєм свої надії...

Не треба, я прошу вас...

Ми маємо тільки нині!

Сьогодні і цей момент!

Це наша коштовна скриня,

Де кожен малий фрагмент

Складає одну картину!

Художник якої-  ми!

Не треба втрачать хвилини,

Чекати прихід зими

І в серці триматись літа...

Не завтра не в "кращий час"...

Давайте ми будем жити!

Сьогодні! Лише від нас

Залежить життя щасливе!

В повітрі тремтить листок...

Тихенько промовлю:" Диво...

Спасибі за нього Бог..."

Це осінь- пора Господня,

А смуток- це вибір мій...

Я маю одне Сьогодні!

 І щастя в мені самій!

Як серця торкнеться смуток,

Наказом собі скажіть:

"Я можу щасливим бути!

Ваш вибір- усе змінить!"

© Огнєва Інелла



Немає коментарів:

Дописати коментар