КЗССР "Ліцей імені Героя України Миколи Паньківа "

субота, 8 жовтня 2022 р.

 

Я зустрічаю осінь біля тину.

Біля воріт гукаю - гей, сюди.

На плечі плащ болоньєвий накину,

На руки хустку, все ж бо холоди.

Стою одна. Лелеки відлетіли.

Шпаки залишили вишневий сад.

Лиш зимні роси в травах торохтіли.

Лиш дощ по вікнах стукав невпопад.

Спинилась осінь прямо під порогом.

Розхристана і з виду молода.

Стоїть, хвилює душу монологом

Про те, як в річці сивіє вода.

Розповідає про руді каштани,

Про жолуді і їх рудий кожух.

Я слухаю і так хочу до мами,

Де піч тепленька й український дух.

В коморі діжка з білою мукою.

У клуні серп на цвяшку, на стіні.

І пахне грушкою й калиною терпкою.

І за вікном мій сад у бурштині.

Я чую осінь шепче і голосить.

Запрошує до танцю в листопад.

Вона в садку траву на зиму косить,

А він жовтіє, мій старенький сад.

А я стою у плащику під дубом

І жолуді все падають до ніг.

І в небі осінь з золотим тризубом,

Як радості моєї оберіг.

Г.Потопляк.

Немає коментарів:

Дописати коментар