КЗССР "Ліцей імені Героя України Миколи Паньківа "

середа, 22 лютого 2023 р.


Я Україна. Я твоя навік.

А вітер за вікном мій чоловік.

А трави, а дерева мої діти.

І я для того, щоб тебе любити.

Я воду п"ю з Дніпра, Десни і Смолки.

Я в них мочу свої рясні подолки.

Іду стернею, коле вона п"яти,

А я іду пшеничку в поле жати.

Горох косити, просо прополоти.

Я йду у млин муку з зерна молоти.

Варити сталь у доменній печі,

А на воротах горлиці й сичі.

І ластівки, й лелеки у гнізді.

І з ними лелечата молоді.

Я йду туди, де гомонить весна

І вже зі мню цілий рік війна.

Страшна потвора рід мій не щадить.

Це пекло нам потрібно пережить.

Перемогти, здолати, побороти.

І далі сіять, жати і молоти.

Я Україна. Квітка полонини,

Роса полісся і стебло калини.

Я корінь миру. Хай він скрізь росте.

І в мене сонце саме золоте.

Г.Потопляк.

 

Немає коментарів:

Дописати коментар