КЗССР "Ліцей імені Героя України Миколи Паньківа "

четвер, 29 червня 2023 р.

 Жену тумани, геть жену тумани.

Ідіть від мене, дайте відпочить.

Так хочу весен, весен полум"яних.

Так хочу ще у радості пожить.

Ловить дощі у парасольку долі.

Тримати вітер буйний на шнурку.

Ховатись попід верби сивочолі

І слухать пташку в лузі говірку.

Ще хочу випить, скуштувать, відчути,

Як лан шумить, як хвиля в ноги б"є.

Дай Боже щоб нічого не забути,

Бо все, що поруч, все воно моє.

І ця дорога, і ця стежка вузька.

І цей паркан, і хатнисько старе.

Колись давно жила там баба Рузька -

Вона вже в небі пір"ячко дере.

А біля неї всі мої сусіди.

Такі хороші, вічномолоді.

А нині біля мене одні біди

І кола смутку ринуть по воді.

І ці дими, ці кволі перебіжки,

І цей туман жену одно й жену.

І мої ниви, землі і обніжки -

Усі відчули на собі війну.

Г.Потопляк.

Немає коментарів:

Дописати коментар