КЗССР "Ліцей імені Героя України Миколи Паньківа "

пʼятниця, 27 жовтня 2023 р.

 

#День_української_писемності_та_мови_2023

Не розумію я…

Як не любити те, що є навколо тебе:

Травичку, квіточку чи коника в росі…

Як не любити сонечко яскраве

І неба синь, й полів колосся золоті…


Не розумію я…

Як не любити шум лісів та рік стрімкі потоки,

Й п`янке дзюрчання тихого струмка,

Та спів пташок і клекання лелеки,

Коли це все твоє, твоя свята земля…


Не розумію я…

Як не любити мову барвінкову,

Свій нарід, край, родину і свою сім`ю.

Як не любити пісню колискову

Та Батьківщину рідную свою.


Не розумію я…

Як в Україні все своє життя прожити 

І мови української не вивчить і не знать,

А лиш чужі вірші та пісеньки чужі співати

Своїх ж звичаїв і традицій так не шанувать.


Не розумію я…

За кого і за що ж тоді своє життя віддали 

Усі наші Герої, а це були чиїсь і доньки, і сини…

Невже ж за це, щоб ми сьогодні так не шанували

Своєї української землі.


Не розумію я… 

Але душею вірю…

Все скоро зміниться та прийде вже той час…

Коли Всевишній Бог і Ненька Україна 

Буде в душі та серці кожного із нас!!!

Всі зрозуміють… Всі разом пізнають…

Що мова має значення в житті…

І лиш тоді розквітне Україна

Та об`єднає українців назавжди!!!


О. Морський

09.11.2021р.

Немає коментарів:

Дописати коментар