КЗССР "Ліцей імені Героя України Миколи Паньківа "

пʼятниця, 27 жовтня 2023 р.

 

#Поезія_Птасі


Мій синій птах!

Він пролітав так близько,

Крилом аж доторкався до плеча!

Його не помічала я зумисно:

Я вже не вірила ні долі, ні птахам...


Він так просився, щоб його спіймала,

Кружляв довкола, повірити не міг,

Що я його сама не підпускала-

В своє життя, у серце й на поріг...


Я вирішила, що мені прожити

Життя безкрилою простіше. Без птахів.

Завчила, що за все  треба платити...

Я ж не хотіла витрачати сил.


Крилом змахнув, Заплакав на прощання.

І полетів шукати в світі ту,

Яка б його сміливо упіймала,

Повіривши у себе і в судьбу...


...Мій синій птах удачу ніс звабливо

        Я вперто відганяла...не хотіла...

        Дай Боже, щоб та...інша..

         Полетіла!


Галина Левкович 

Немає коментарів:

Дописати коментар