КЗССР "Ліцей імені Героя України Миколи Паньківа "

неділя, 29 жовтня 2023 р.

 

Постукай, Боже, в мої двері.

Зайди тихесенько на чай.

Якраз до тихої вечері.

Втомився, Господи, сідай.


Ми поговоримо... про люди

Про світ, який Ти сотворив.

А головне, щоб не забути.

Чому він так себе згубив.


Дивися, Отче, знов воюють.

І знов привозять… у гробах

А інші, Господи, жирують,

Вони згубили всякий страх.


Чому??? Скажи, Небесний Пане?!!

Та всіх ти рівно сотворив???

Один тримає наше небо.

Щоб другий десь у барах пив??


Схилився Бог, втомився бідний,

Та сумно так мені сказав:

“Творив я справді, по подобі.

Та я людині вибір дав!!


Я дав їй розум, дав їй душу,

Дав серце повне доброти.

А вже сама подумать мусить,

Яким шляхом їй далі йти.


Хто тут складає, там загубить.

Бо тлінні в небі папірці,

Хто за людей, життя положить.

По правій сяде він руці...”


А ті що плачуть, усміхнуться.

Спасенні будуть, тут і там,

Ті що жирують - поминуться,

Бо папірці - дешевий крам”.


Таке пророцтво було Боже,

А нам вже думати над ним.

Впускайте, Господа, частіше

На теплий чай, у кожен дім…


Автор: Світлана Дубницька

Немає коментарів:

Дописати коментар