КЗССР "Ліцей імені Героя України Миколи Паньківа "

четвер, 22 лютого 2024 р.

 Похмурі дні, воістину похмурі.

Ні сонечка тобі, ні борозни.
Стоять берези котрий день в зажурі.
Хоч "+" давно, не видно ще весни.
Не видно і кінця війні й розрусі.
Не чути запаху відталої ріллі.
І мої коси вже давно не русі.
І мало щастя на моїй землі.
Вона маленька, горя ж так багато.
І психопатів греблю хоч гати.
І в когось сльози лиш, а в когось свято,
А в когось кров із білої фати.
І відчай в тілі, тремор у душі.
І не рятує навіть "енергетик".
І скоро вже проснуться спориші
І я вдягну тоненький, білий светрик.
Відтану, відмолюсь, відстережу.
Весна настане й поведе у літо.
Я про "зерно на рейках" розкажу
І про шахеда, який впав на жито.
Я напишу про впевненість душі,
Про перший день, і про кінець атаки.
Про що вони, про що мої вірші?
Про те як брешуть просто так собаки.
Про зраду, про підтримку. Та про все.
Про тітку Ганю й дядечка Матвія.
Про те як дід корівоньку пасе.
Про Спаса, про Різдво і Маковія.
Мої слова про нерішучий світ,
Про наш кордон з усіх боків в облозі.
І вже весна без хустки, без чобіт
Стоїть нага у мене на порозі...
Г.Потопляк.

Немає коментарів:

Дописати коментар