КЗССР "Ліцей імені Героя України Миколи Паньківа "

пʼятниця, 5 серпня 2022 р.

 Мені Україна весь світ подарила.

Всі ріки Полісся, всі гори Карпат.

Вона мої руки, вона мої крила.

Вона мені мати, сестриця і брат.

Люблю її роси, які, як ті хвилі,

Біжать по траві - не спіймать, не спинить.

Люблю її весни такі сизокрилі.

І осінь багряну й небесну блакить.

Пригадую літа колишні убори.

Легкі сорочини, брилі, хусточки.

Пригадую давні шкільні коридори.

І галас у класі і сині стрічки.

Вже стільки забула, що й не пригадаю.

Вже стільки спливло, ціле море подій.

Все менше сміюся, все менше співаю.

Вже осінь вмостилась на сливці моїй.

Але Україна - земля і твердиня,

Опора й опіка і мій оберіг.

Це тітка Явдоха, це баба Мариня.

Це вітер, це дощ, а в зимі білий сніг.

І де б не була, я сюди повертаюсь.

Де кладка на річці, де сонях в брилі.

Я з кожною квіткою ніжно вітаюсь.

Бо це Україна, це рай на землі.

Г.Потопляк.

Немає коментарів:

Дописати коментар